SCARBOROUGH 2016 - Diari de viatge

Dimarts  21 de juny de 2016

Quedem a l'escola per fer la darrera reunió abans de marxar i com és habitual, els alumnes i jo, marxem junts a sopar per trencar el gel. Ens falta la Irene...

Diumenge 24 de juliol de 2016

9:45h Ens trobem a l'aeroport, comprovem documents, el pes de les maletes i facturem. Ens acomiadem de les famílies i a esperar a que ens deixin embarcar.

Sortim amb uns 20 minuts de retard però tenim un vol fantàstic. Ni una turbulència!!!

Arribem a l'aeroport i ens costa una mica trobar al conductor del minibus, però un cop carregat sortim des de Manchester cap a Scarborough.

15:45h Fem una parada a un Burger King per recuperar les forces i continuem el viatge.

17:30h Arribem a Scarborough, les famílies ja ens esperen a l'escola d'adults.

Ens dividim i marxem cap les cases per instal·lar-nos.

Dilluns 25 de juliol de 2016

8:45h Les famílies ens porten a l'escola perquè tinguem clar el camí per les properes dues setmanes.

9:00h Comença la benvinguda i les explicacions bàsiques sobre la ciutat, l'escola i el curs. Un cop fetes les presentacions tothom cap a la seva classe.

10:50h Es fa un descans d'uns 15 minuts. Tothom sembla estar conforme amb la classe, o sigui que perfecte. El grup ha quedat de la següent manera:

B1- : Martí
B1+: Javier, Txell i Stefan
B2: Alberto

Escola d'adults:
B1/B2: Irene

13:00h Toca dinar! Ens trobem a la cantina de l'escola i ens demanen que ens trobem en 45 minuts a la part posterior de l'escola per marxar a fer les activitats de la tarda. En aquestes activitats ens demanen als Group Leaders que no hi anem. Divideixen a tots els alumnes per nacionalitats per obligar-los a relacionar-se amb altres persones d'altres països. Aniran amb un coordinador escollit per l'escola i es parteixen per colors:

Team Yellow con Bethan: Javier i Stefan
Team Green con Matt: Txell i Alberto
Team Blue con Josh: Marti

YELLOW: Town Tour

GREEN: Town Tour

BLUE: Language Games

16:00h Ens trobem tots a la Railway Station. Punt de trobada de moltes de les activitats que farem durant la nostra estada.

Marxem a sopar i quedem a les 18:45h en aquest mateix punt per fer l'activitat de la nit: Pub Quizz.

18:45h Tal i com hem quedat ens trobem a l'estació i anem junts al Pub on ens esperen per fer el joc.

Ens divideixen per equips. Estem tots els del nostre grup més un noi italià que es diu Gabriele.

La primera ronda és de cultura general, a la mitja part del joc fem un bingo i fem una darrera ronda sobre destinacions vacacionals. En acabar es fa el recompte de vots i hi ha un empat. El nostre grup i un altre. Per desempatar, pregunten quina distància en milles hi ha entre Londres i Scarborough. Toca endevinar. Però ja podeu estar ben orgullosos, HAN GUANYAT ELS NOSTRES!!! Ens faran l'entrega del premi el proper divendres.

Acabem l'activitat passades les 21h i ens dividim per tornar cap a casa. A descansar i demà més.

Dimarts 26 de juliol de 2016

8:50h Quedem a l'escola per veure'ns abans de començar les classes. Fa bon dia, de moment (no ho direm massa fort) ni una gota de pluja...

Comencen les classes amb normalitat. En acabar el temps de dinar ens tornem a repartir per colors.

YELLOW: Peasholm Park

GREEN: Language Game

BLUE: Town Tour

Ja són les 16:00h. Tornem cap a casa. Ens hem d'anar a posar "guapos" per la disco.

18:50h Ens trobem a l'estació i anem caminant cap a "The Cask pub".

Al principi ningú volia ballar. Sort del meus nens!!! Són la canya!!!

Finalment tots han acabat sortint a la pista...

I els italians ens han ensenyat un ball una mica estrany.. però a veure què en penseu vosaltres...

21:00h Toca tornar a l'estació. I des d'allà tothom cap a casa.

Dimecres  27 de juliol de 2016

8:50h Com cada matí ens trobem a l'escola. Continua fent bon temps! Tothom a classe a les 9:00h.

En acabar les classes i com cada dia ens dividim en grups per fer les activitats.

YELLOW: Language Game

GREEN: Peasholm Park

BLUE: Peasholm Park

16:00h un cop acabades les activitats toca tornar cap a casa. Quedem per desprès de sopar a l'escola.

19:00h Sports & Movie. De fet totes dues coses no podia ser i cadascú ha d'escollir una de les opcions. El nostre grup opta per veure la pel·lícula. Ens han posat: The maze runner".

21:00h Ja s'acabat la peli i marxem a dormir que demà tenim excursió tot el dia.

Dijous 28 de juliol de 2016

8.45h És l'hora a la que ens hem de trobar a l'escola d'adults per anar en bus cap a York.

Avui el clima comença a ser un problema. Està gris i es nota fresqueta. Al bus ens donen còpia de la lletra de la cançó que prepararem com cada any. L'escollida pel 2016 és: "Summer loving" de la BSO de Grease.

Arribem a York i caminem uns quants metres per anar al Railway Museum. Tenim temps lliure per visitar-lo i quedem a les 12:00 per continuar amb l'excursió.

12:00h i comença a ploure, encara fa més fred. Ens acompanyen fins al punt de trobada a peu i ens deixen temps lliure a la ciutat fins les 16:30h que és l'hora prevista per tornar a Scarborough. Compres, xocolates calentes...

16:30h Quan ja estem tots caminem fins l'autobús i tornem cap a casa.

Avui toca passar el vespre amb les nostres famílies.

Divendres 29 de juliol de 2016

9:00 Plou. Quina ràbia. La part positiva que ja és divendres! Fem classe normal i sobre las 12:30 comença la cerimònia de comiat dels que marxen. També veiem un vídeo dels juniors ballant pels Jackson 5, i l'Alison, la directora acadèmica ens posa el vídeoclip de la cançó de Grease i mana per deures aprendre's la lletra. Si tot va bé, gravarem dimecres.

13:00 Avui l'escola ens dóna la tarda lliure. O sigui que tenim una estona per anar pel centre fins que ens trobem a l'estació per anar a sopar a un Fish & Chips ambs els italians.

Ens han reservat tota una part del restaurant i sopem la mar de bé.

En acabar i com que ens agafa de camí, parem a passar una mica de por per la "Terror Tower".

I ja des d'allà tornem cap a casa a descansar que demà toca Flamingo Land!!!

Dissabte 30 de juliol de 2016

9:15h I tots a punt amb l'emoció al cos perquè anem al parc d'atraccions.

Es tracta d'un parc o on pots veure animals...

i també gaudir d'atraccions...

16:00h Time to go home. Una llàstima perquè el dia ha passat volant...

Diumenge 31 de juliol de 2016

Avui l'escola no té res organitzat i nosaltres hem preparat una sortida en tren a Bridlington per anar a la piscina.

Hem quedat a les 10:50 a l'estació. Finalment som 13!!

A les 12:00h ja havíem arribat a la ciutat. Fa un sol magnífic a veure quant dura.

Anem a peu cap a la piscina...

El centre està davant del mar:

Estem fins a les 14:00h i anem a menjar junts a una rambla que hem vist en arribar. Tenim una hora lliure abans de tornar a Scarborough.

A les 16:55h surt el nostre tren, o sigui, que marxem cap a l'estació.

18:00h Tornem a les cases. El vespre el passarem amb les famílies que demà, mai millor dit, tenim cole.

Dilluns 1 d'agost de 2016

9:00h Anem a l'escola però no a classe perquè avui tenim gent nova. Ha arribat un grupet d'espanyols (Zamora) i ens han de tornar a dividir, a més a més hi ha canvis en quant als nivells dels nostres estudiants. Aquesta setmana queda així:

B1+: Javier, Txell i Stefan
B2: Alberto i Martí.

Després de dinar toquen les activitats de la tarda, el Team Leader del grup blau no es troba bé i es divideixen en dos en lloc de tres.

YELLOW: Scarborough Castle

GREEN + BLUE: Treasure hunt (Un joc de preguntes i activitats - tipus gimcana - sobre la ciutat, el grup que més respostes tingui guanya unes llaminadures)

18:30h Com que avui l'escola no té activitat nocturna, hem organitzat una escapadeta a la bolera. Aquest són els equios que hem fet:

Stefan, Alberto, Irene, Javier & Martina

Jean Claude, Seyne, Davide, Arianna, Eleonora & Edoardo

Natalia, Clara, Paula, Sylvie & Laurence

Nikita, Anton, Martí, Txell, Yvonne & Victoria

I aquí estem les Group Leaders bebent "diet coke" mentre que esperem a que la canalla acabi:

Mery, Monami & Marta

20:30h Ja s'han acabat les partides i arriba el moment de tornar cap a casa.

Dimarts 2 d'agost de 2016

9:00h Comencen les classes com cada dia. Avui Mery, la Group Leader d'Itàlia i jo, ens hem colat a fer una ullada a les classes...

Avui tot i que la Vanessa es troba bé, fan un intercanvi d'activitats ja que demà farem el lip dub tots plegats a l'escola.

YELLOW: Treasure Hunt (el joc que comentàvem ahir)

GREEN + BLUE: Scarborough Castle

En acabar, prop de les 16, tornem a casa a descansar, sopar i preparar-nos per la darrera disco de la nostra estada.

19:00h Perfumadets, amb camisa... ens trobem per anar al "Blue lounge" que serà on es farà aquest vespre l'activitat.

Andiamo a comandare...

21:00h Ens encenen el llum... ho hem passat força bé però és hora de tornar cap a casa. Demà més.

Dimecres 3 d'agost de 2016

9:00h Tots a classe. Avui hem vingut prepartats amb les nostres Converse, texans, samarretes, cues altes... Toca una de Grease.

En 1:35 ja havíem fet tres proves, és a dir que ja ho tenim!!! Ho hem fet en equip. Aquest concretament...

15:40h i ja podem tornar cap a casa. Avui toca una nit d'esports o peli.

19:00h La majoria optem peli... i ens quedem sense veure el final perquè tenim un munt de problemes tècnics abans de començar i hem de parar perquè es fa tard. Hem intentat veure...

21:15h Marxem cap a casa... To be continued...

Dijous 4 d'agost de 2016

8:45h Avui toca excursió de tot el dia!!! Com que ha arribat un nou grup necessitem anar en dos autocars. Sort d'això perquè hem hagut de canviar d'autocar tres cops al llarg del dia. Tot i així ho hem pogut fer tot. Primera parada: Thorton-le-dale

Hi havia també una fàbrica de xocolata i la majoria ens hem posat les botes...

Continua l'aventura i anem a Goathland. Allà tenim l'oportunitat de veure un tren de vapor al més pur estil de Harry Potter.

Comença a ploure i amb moltes ganes. Sort que tornem a marxar amb l'autobús. Ara ja toca Whitby. Una ciutat molt turística, amb moltes botigues, bars i evidentment, plena de gent. Preciosa en qualsevol cas:

A les 17:00h ens trobem davant de l'oficina de turisme per tornar cap a Scarborough. Els alumnes decideixen no sortir després de sopar i l'escola convida a tots els Group Leaders a sopar a un lloc perdur en mig del bosc. Un súper detall!

Divendres 5 d'agost de 2016

9:00h Ja s'acaba el curs?!?!? Ni ens hem enterat com aquell qui diu. Avui és el darrer dia de classe i es respira una mica de tristesa en l'ambient.

Són les 12:30 i arriba el moment de la cerimònia d'entrega de diplomes.

També arriba el moment de l'entrega del premi del Pub Quizz que va guanyar el nostre grupal complet més Gabriele M.:

I desprès de l'entrega de diplomes, d'agrair a tothom la seva feina i de veure "la premier" del Lip dub Scarborough 2016, aquí teniu el nostre grup amb el seu certificat corresponent!!! They just did it!!

Fotos, fotos i més fotos... Tarda lliure per acabar de fer compres i per sopar junts (els alumnes) i així poder acomiadar-se...

21:00h Railway Stations. It's time to say goodbye...

Dissabte 6 d'agost de 2016

Pràcticament a punt d'acabar l'aventura. De no de matí han marxat els italians i l'altre grup que havia arribat avui està a Falmingo Land, per tant tenim temps lliure fins a les 18:00h.

A la 1:00 de la matinada comença la recollida amb el minubús casa per casa per anar cap a Manchester. Serà una nit interessant.