WESTGATE ON SEA 2012

Dilluns 11 de juny de 2012

Escalfem motors i quedem per conèixer els qui seran els nostres companys de viatge:

Diumenge 29 de juliol de 2012

Avui hem matinat de bo de bo però ha valgut la pena perquè hem arribat amb temps suficient a l’aeroport per comprovar el pes de les maletes (2 anaven pel damunt del permès i ho hem arreglat abans de facturar) i per resoldre problemes amb els permisos d’un dels alumnes que a diferència de l’any passat hem pogut arreglar i marxar junts.

Després d’un vol fantàstic sense turbulències ens hem trobat a l’aeroport amb la resta del grup que venia d’Itàlia,  hem carregat el bus i hem marxat cap a Westgate on ens esperaven les famílies d’acollida. Feia sol i en qüestió de 5 minuts ha caigut una tromba d’aigua que ha deixat calat a més d’un. Four seasons in the same day.

A les 19:00h hem quedat per trobar-nos a l’escola i comentar com ha anat el dia i comprovar que  les cases i les famílies estan bé i no hem de fer cap canvi.

Dilluns 30 de juliol de 2012

9:00h Ens trobem a la porta de l’escola. Ens acompanyen fins al “Westgate Pavilion” que és on es fa la prova de nivell i moltes de les activitats que tenim programades per aquestes dues setmanes.

11:00h Fem un descans de 25 minuts i reparteixen als alumnes segons el resultat obtingut. La distribució encara no és definitiva, la llista oficial per nivells la tindrem dimecres perquè demà encara volen valorar el feedback dels alumnes i dels professors.

DISTRIBUCIÓ PER PUNTUACIÓ:
  • PRE INTERMEDIATE: Astrid (<50), Mar (<50), Andrea (51), Emilio (52), Anna (55)
  • INTERMEDIATE: Diego (58), Javi (59), Gianluca (60), Marc (61)
  • INTERMEDIATE + : Roger (63), Meritxell (64), Daniel (64), Berta (66)
  • UPPER INTERMEDIATE: Alba (72), Paula (75), Julia (79), Judit (81), Jon (82)
  • GOOD UPPER INTERMEDIATE: Irene (92), Maria (93)
13:00h Ens trobem a la porta principal de l’escola per anar a dinar junts a un dels parcs que tenim al costat. Fem un petit resum de la informació que ens ha donat l’escola i repartim el programa definitiu.

14:00h Comença el “Westgate Quiz” que no és res més que fer un tomb per la ciutat per conèixer-la i anar responent preguntes sobre el que anem veient. És guiada per tant resulta fàcil i entretingut alhora.

16:00h Acabem i quedem per desprès a la porta de l’escola per anar a la disco.

20:00h Som al Westgate Pavilion conjuntament amb els russos, alemanys, japonesos... El Dj posa musica molt actual i coneguda per tant la festa és un èxit.

22:30h Ens repartim per marxar en grups cap a casa.

Dimarts 31 de juliol de 2012

9:00h Comencen les classes. Avui de moment no ha sortit el Sol.

13:00h Dinem junts davant de la porta de l’escola, no plou però s’està bé allà.

14:00h Ens guien cap al WP (Westgate Pavilion) perquè a les zones de gespa del voltant és on es duen a terme les activitats esportives.

Alguns juguen a futbol i d’altres opten per fer disciplines alternatives...

15:40h Ha començat a ploure, improvisen una zona coberta i en pic amaina ens distribuïm per tornar cap a casa. Finalment anul·lem l’activitat del “Crazy golf” i la passem per demà de camí a Margate.

19:30h Hem quedat davant de la porta de l’església. Avui toca “Quiz night”. Dividits per equips i barrejats per nacionalitats han de respondre tot un seguit de preguntes i proves. El primer bloc és sobre els jocs olímpics, el segon bloc és una sopa de lletres i una fitxa de vocabulari específic i el tercer i últim són qüestions de vocabulari i cultura en general.

21:30h Ens repartim per tornar cap a casa.

Dimecres 1 d’agost de 2012

9:00h Fa bon dia. Millor, perquè avui tenim un passeig de prop de 30 minuts cap a Margate.

13:00h Avui haurem de fer una mica més de via perquè ens han convocat un quart d’hora abans per poder fer “Crazy golf” de camí a Margate.

13:45h Marxem conjuntament amb el grup japonès a fer el passeig per la platja i fer una partida barrejant nacionalitats. Plou una mica però fem l'activitat igualment.

16:00h Sembla que finalment no anem a Margate perquè hi hagut una confusió al programa. No passa res,  havíem decidit organitzar una sortida allà un dels dies que tenim lliures.

20:15h Anem arribant amb els plats que hem cuinat al WP per fer l’activitat “International Food”. Els japonesos i els espanyols ens hem lluït!!!!

Truita de patates amb i sense ceba, pà amb tomàquet i embotit, meló amb pernil salat, patates braves i gazpacho. La part italiana ha preparat pasta al pesto i pasta amb tomàquet natural. A més a més, hem fet pàtria i els hi hem ensenyat alguna cosa més que el menjar típic...

Dijous 2 d’agost de 2012

9:00h Quin goig de dia!!! Ja són tots a classe... avui venim preparats perquè tenim excursió a Rochester.

10:30h Fem un simulacre d'evacuació i només hem trigat 3 minuts. Well done!

13:00h Havíem quedat per dinar al WP perquè el bus per l’excursió surt des d’allà però està plovent. Ens quedem a l’escola i marxem junts en acabar.

13:30h Un cop al WP, ens recull el bus i marxem cap a Rochester. Tenim una horeta de viatge que quasi tothom aprofita per fer migdiada.

14:45h Comença el tour guiat per la ciutat. Veiem la catedral...

Quan arribem a la part del castell, el grup de Japó es fa una foto de grup i nosaltres no volem ser menys.

Però com que no som gent de competir, decidim fer-ne una tots plegats!!!! Se'n van aquest diumenge, les trobarem a faltar!!!

En acabar la visita ens deixen temps lliure. Rebombori, hi ha Subway (pels qui no sàpiguen que és, es tracta d'una cadena de fast food molt típica aquí que no tenim a Westgate) Més d’un, avui, no sopa.

17:00h Ens trobem per agafar el bus de tornada.

18:00h Arribem a Westgate i ens tornem a casa per sopar i arreglar-nos per la disco.

20:00h Comença la festa, avui hi ha més gent i la pista fa goig!!! Austríacs, ucraïnesos, alemanys, japonesos, xinesos...

22:15h La gent ja està cansada  i no balla ningú i ens encenen les llums i marxem cap a casa.

Divendres 3 d’agost de 2012

9:00h El darrer dia de la setmana acadèmica i ha sortit el Sol, no ho direm massa fort, però el clima ens està respectant força!!!

10:30h Inspecció sorpresa per part del “British Council” amb reunió amb tots els Group leaders per saber que n’opinem de tot en general. No afecta els alumnes.

13:00h Com sempre, temps per dinar.

14:00h Tothom ha fet cap al WP per fer el lipdub. Hem escollit “Everybody needs somebady” i el resultat final és fantàstic. Feu-li una ullada i opineu vosaltres mateixos!!!

LINK:  http://www.youtube.com/watch?v=cLdGDIYZrSE

16:00h Ens distribuïm per anar a sopar i arreglar-nos per l’activitat nocturna que hem organitzat nosaltres mateixos: Bowling.

19:30h Davant de la porta de l’escola ens trobem amb un noi alemany i els cinc austríacs que s’apunten a venir a la bolera de Margate amb nosaltres. Anem fins allà amb el transport públic.

20:15h Hem arribat una mica abans de l’hora reservada però ens deixen començar abans.

21:30h Ens anem cap a la parada, esperem gairebé 20 minuts fins que passa el bus i tornem cap a Westgate dividits en dos parades (una per monitor) perquè tothom torni acompanyat.

Dissabte 4 d’agost de 2012

7:50h Quina matinada!!! Ens trobem davant de “Carlton Cinema” per marxar cap a Londres. El viatge en bus és súper tranquil fins que entrem a la ciutat i comencen els crits d’excitació.

9:30h Som a Londres!!!! Qualsevol excusa és bona per fer una foto...

Fem la visita guiada passant pel Big Ben i acabant a Trafalgar Square on decidim separar-nos del grup japonès i anem pel nostre compte a Buckingham Palace. Després continuem cap a Picadelly Circus. Amb les Olimpíades hi ha molts carrers tancats i moltíssima gent, una mica caòtic tot plegat, però a la fi, arribem. Deixem temps lliure fins les 16:30h per tornar cap al punt de trobada i que ningú es perdi pel camí.

17:00h Som al punt de trobada. Ens recull el bus per tornar cap a Westgate.

18:40h Ens acomiadem del grup japoneses que no poden contenir-se i acaben plorant, pobretes.

Anem junts a buscar menjar per emportar per sopar.

20:30h Tornem a casa que el dia ha estat molt llarg i intens.

Diumenge 5 d'agost de 2012

12:00h Hem quedat a la porta de l'escola per marxar amb el bus públic a la platja de Margate.

A les 15h comença una desfilada des de Westgate cap aquí que ens troba sobre les 15:30h a Margate.

16:00h Tornem a peu perquè les carreteres estan tallades però així aprofitem per veure la desfilada de camí.

16:30h Tothom a sopar a casa i vespre lliure fins les 21:30h.

Dilluns 6 d'agost de 2012

9:00h Avui hi ha moviment de classes i alguns canvien d'aula. Tothom anirà a l'edifici principal.

13:00h Dinem a l'escola perquè està plovent.

13:50h Ens han canviat el programa (un altre cop) i anem en tren a Margate per tornar a la bolera. Avui som molt més colla, això si.

16:30h Ja hem arribat a Westgate, tornem a casa per sopar i arreglar-nos per la disco.

20:00h Eip, sorpresa, es fa la presentació del lipdub "por todo lo alto" i el passen a la gran pantalla de la disco. Primer només el vídeo sense so...

22:30h Fi de festa amb el lipdub, ara si, amb la música de "The Blues Brothers" per acomiadar-nos i tornar cap a casa.

Dimarts 7 d'agost de 2012

9:00h Dimarts gris, però de moment, no plou.

13:00h Ens ha passat el matí quasi sense pensar-hi. Ara a dinar.

14:00h Per no variar ens mig canvien el programa. Teníem “sports activities” & “dance workshop” però ens anul·len la segona part. Avui no anem, però, a la gespa que hi ha al costat del WP, anem a un parc bastant més gran i que també queda bastant a propet de l’escola.

Ei!, mireu, el cotxet dels gelats!!!

16:30h Marxem cap a casa per sopar, dutxar-nos...

19:30h Ens trobem a la porta de l’església que avui toca "cinema" al hall de l'edifici: “Mission: Impossible – Ghost Protocol”.

22:15h Buff... s'ha fet tardíssim. És clar, hem començat a veure la pel·lícula en una sala petita on la pantalla quedava a terra i no es veia res, i finalment, ens han mogut cap a la sala gran i hem perdut una mica de temps al moure'ns. Si a més a més tenim en compte que el film és bastant llarguet...

Dimecres 8 d'agost de 2012

9:00h Tothom a fet cap a l'hora però les cares de son, cada vegada, són més habituals, l'esgotament comença a fer-se notar... Ànim que ja només queden 3 dies de classe!!!

13:00h Hora de dinar… i bé, no tothom l’aprofita igual...

14:00h Ens donen les instruccions per fer l'activitat: Eggstravanganza. Dividits en dos grups de 10 persones, hem de buscar pel carrer, la platja... tota una sèrie d’objectes que han de servir per crear uns aparells que permetin que un ou sobrevisqui si el llancem des d’una pendent.

15:00h Els equips arriben amb el material que han trobat i comencen a crear.

16:00h Anem tots junts a fer la prova. Us deixo la gravació de l’equip guanyador... per cert, era un dels nostres. Visca!

20:00h Ens trobem a la porta del WP, avui toca “Murder Mistery”. Hi ha 6 sospitosos:

Dividits en equips multinacionals de 8 persones, els alumnes han d’esbrinar qui i perquè va matar a en Humphrey. A més a més de donar-los una breu descripció sobre ells, els equips tenen l’oportunitat d’entrevistar-se amb tots per prendre una decisió.

Al final només un equip l’encerta...

Si, el de l’Anna i la Mar. Molt bé noies!!!!

22:00h A dormir que demà tenim excursió a Canterbury.

Dijous 9 d’agost de 2012

9:00h Tots puntualets, com sempre, llestos per afrontar el penúltim dia de curs d’estiu.

13:00h Hem de dinar ràpid que avui anem d’excursió a Canterbury i l’autobús surt del WP a les 13:30h

14:15h Arribem a Canterbury. De la mateixa manera que l’altre dia, fem visita guiada i en arribar a la porta de la catedral donem temps lliure per fer turisme i compres.

17:15h Ens trobem a la torre del rellotge que és el punt de trobada i tornem amb l’autobús cap a Westgate. Un cop allà ens distribuïm per anar a sopar i dutxar-nos ràpid que la següent activitat comença a les 20h

20:00h WP. Comença el karaoke. L'obre la Paula, molt valenta per cert, amb "Rolling in the deep" de Adele. Una apertura immillorable!!!

22:00h Tot i que hi havia moltes peticions, paren el karaoke i fan 30 minutets de disco per acabar de gastar les energies que no decauen...

22:30h A dormir que demà és l’últim dia de classe.

Divendres 10 d’agost de 2012

9:00h Sembla mentida però ja han passat les dues setmanes del curs. Can you believe it? Avui és el darrer dia de classe!!!

Hem repartit els diplomes al jardí de l'escola:

14:00h Per l'activitat de la tarda ens dividim. Uns s'estimen més fer esports i la resta manualitats... Buf! Quina paciència!!! Ho heu provat mai?

17:00h Quedem aviat per anar junts a prendre un sopar típic anglès a un pub de Margate. Quin goig de taula, no trobeu?

En acabar tornem cap a les cases de les famílies. És aviat però és que és divendres i demà tenim la darrera excursió organitzada per nosaltres mateixos. Només queda un dia i sembla mentida!

Dissabte 11 d’agost de 2012

10:00h Quedem a la parada del bus regular per anar d’excursió a passar el dia fent turisme i les darreres compres que puguin haver quedat pendents. Quina sort! És festiu i hi ha grups de diferents “colles” ballant pel carrer:

A més fa un dia d'estiu maco...

18:00h Ja som a Westgate. Tarda lliure.

Diumenge 12 d’agost de 2012

12:00h Quedem a la mateixa parada de bus on ens vam rebre quan vam arribar. Després d'abraçades, plors i darreres fotos pel record, comença el viatge de tornada...

Fins a la propera Westgate on Sea...